letcher
12-01-2001, 10:42 PM
letcher
Little Jerk
Member # 4377
Rate Member
posted 01 December 2001 03:48 PM
--------------------------------------------------------------------------------
i am a dope and i make defaming claims about other companys. I know nothing about the dialer industry but claim that i do.
[ 01 December 2001: Message edited by: dialerking ]
--------------------
need a dialer paying .65min US biweekly(no 2 week delay pay) and the dialer hosted for you in exe or plugin? contact me :) not your average reseller... dialercheese@yahoo.com
--------------------------------------------------------------------------------
Posts: 48 | From: Maryland | Registered: Nov 2001 | IP: Logged
Bora Diker
Big Jerk
Member # 3692
Rate Member
posted 01 December 2001 04:25 PM
can you prove that ???
--------------------
Bora Diker
Dialoff.Com : Rate Sheet
Posts: 243 | From: dialoff.com | Registered: Sep 2001 | IP: Logged
letcher
Little Jerk
Member # 4377
Rate Member
posted 01 December 2001 11:41 PM
wtf im not dopedialers...i run dialercheese....this is bullshit that crooks like dialerking can edit my posts like this
--------------------
need a dialer paying .65min US biweekly(no 2 week delay pay) and the dialer hosted for you in exe or plugin? contact me :) not your average reseller... dialercheese@yahoo.com
Little Jerk
Member # 4377
Rate Member
posted 01 December 2001 03:48 PM
i am a dope and i make defaming claims about other companys. I know nothing about the dialer industry but claim that i do.
[ 01 December 2001: Message edited by: dialerking ]
--------------------
Posts: 48 | From: Maryland | Registered: Nov 2001 | IP: Logged
Bora Diker
Big Jerk
Member # 3692
Rate Member
posted 01 December 2001 04:25 PM
can you prove that ???
--------------------
Bora Diker
Dialoff.Com : Rate Sheet
Posts: 243 | From: dialoff.com | Registered: Sep 2001 | IP: Logged
letcher
Little Jerk
Member # 4377
Rate Member
posted 01 December 2001 11:41 PM
wtf im not dopedialers...i run dialercheese....this is bullshit that crooks like dialerking can edit my posts like this
--------------------